A Good Choice ny branschpartner till BK Häcken

BK Häcken kan presentera en ny officiell branschpartner inför årets säsong, A Good Choice. För att lyfta fram företagets satsning på framtiden, kommer de att synas på några av våra främsta talangers matchtröjor.
– Det känns spännande att vi hittat en annan approach än den klassiska för vårt partnerskap med A Good Choice genom deras naturliga koppling till våra unga spelare, säger BK Häckens försäljningschef Thomas Anderson.

A Good Choice innoverar marknaden med sina produkter i återvunnen plast och är en entreprenör som står för utveckling, hållbarhet och framtiden. Ord som gjorde valet givet när Göteborgsföretaget ville hitta ett partnerskap med en allsvensk förening.
– Att vara en del av BK Häcken känns som en självklarhet. Vi är väldigt imponerade av den resa klubben har gjort och kommer att göra i framtiden och vi vill vara en del av den resan. Vi har också fått ett positivt intryck av klubbens affärsnätverk, något som också intresserar oss, säger VD Michael Lagerlund.

Fokus på utveckling och framtiden gör att A Good Choice under 2018 kommer att synas på Lucas Hedlunds, Daleho Irandusts, Joel Anderssons och Kevin Ackermanns matchtröjor, samt på BK Häckens Akademilags matchtröjor.
– Vårt företag har siktet inställt på framtiden och med tanke på att BK Häcken är så duktiga på att lyfta fram unga spelare kändes det här upplägget som ett givet val. Vårt företag vill synas i samband med och förenade med framtiden och därför är vi oerhört glada över den här lösningen, säger Michael Lagerlund.

Huvudpartner

Officiella branschpartners